Goed, snel en praktisch geregeld: dat is waarom opdrachtgevers Add To inschakelen. Dat geldt voor ons werk, maar zeker ook voor onze werkwijze. In drie stappen weet je helemaal waar je aan toe bent.
Tijdens een vrijblijvende kennismaking bespreken we waar je tegen aan loopt, wat je nodig hebt om het te veranderen en hoe wij je daarbij kunnen helpen.
Je ontvangt een uitgewerkt voorstel met een omschrijving van de opdracht, onze (marktconforme) tarieven en een offerte van je vaste contactpersoon.
Akkoord met onze offerte?
Dan gaan we meteen voor je aan de slag.
Vele handen maken licht werk. Maar wat heb je precies nodig? Dit bepalen we samen en zie je terug in onze maatwerkofferte. Wil je S, M of L support? Een paar uur per week of een aantal maanden achter elkaar? Op locatie bij jou of remote vanaf mijn eigen bureau? Alles kan, want Add To Office Support levert altijd maatwerk.
Het boekjaar is afgesloten, de kasten puilen uit met de ordners van het voorgaande jaar. Tijd om ruimte te maken: tijd om op te schonen en te archiveren. Waarom dan niet meteen digitaliseren en automatiseren? Add To regelt het voor je. Zo boek je tijdwinst nu en in de toekomst.