Werkwijze

Goed, snel en praktisch geregeld: dat is waarom opdrachtgevers Add To inschakelen. Dat geldt voor ons werk, maar zeker ook voor onze werkwijze. In drie stappen weet je helemaal waar je aan toe bent.

1. KENNISMAKEN

Tijdens een vrijblijvende kennismaking bespreken we waar je tegen aan loopt, wat je nodig hebt om het te veranderen en hoe wij je daarbij kunnen helpen.

2. VOORSTEL OP MAAT

Je ontvangt een uitgewerkt voorstel met een omschrijving van de opdracht, onze (marktconforme) tarieven en een offerte van je vaste contactpersoon.

3. AAN DE SLAG

Akkoord met onze offerte?
Dan gaan we meteen voor je aan de slag.

SML-Stock-500x500

Small, Medium of Large Support?

Vele handen maken licht werk. Maar wat heb je precies nodig? Dit bepalen we samen en zie je terug in onze maatwerkofferte. Wil je S, M of L support? Een paar uur per week of een aantal maanden achter elkaar? Op locatie bij jou of remote vanaf mijn eigen bureau? Alles kan, want Add To Office Support levert altijd maatwerk.

Wees lief voor je archief

Het boekjaar is afgesloten, de kasten puilen uit met de ordners van het voorgaande jaar. Tijd om ruimte te maken: tijd om op te schonen en te archiveren. Waarom dan niet meteen digitaliseren en automatiseren? Add To regelt het voor je. Zo boek je tijdwinst nu en in de toekomst.