Referenties

De hands-on, no nonsens mentaliteit van Add To Office Support heeft al tot vele positieve samenwerkingen geleid. Zowel grote als middelgrote bedrijven én kleine zelfstandigen behoren tot de clientèle. En naar volle tevredenheid!

‘Jo Frost voor uitdagingen @kantoor’

Daniëlle Remy, eigenaar

Ne9eN

Petri, jij bent Jo Frost maar dan voor uitdagingen @kantoor! Super werk verzet, mooie basis gelegd waarmee wij verder kunnen.

‘Betrouwbare partner’

Nanny Landman, eigenaar

Health Factor Business

Petri biedt ons niet alleen administratieve ondersteuning, maar kijkt ook continu naar mogelijkheden om onze dienstverlening beter naar voren te laten komen in al onze communicatie. Zo heeft ze een handboek en template verzorgd voor onze rapportages waarin een vast stukje is opgenomen over onze dienstverlening. Dat is een prima tip, waar wij nu ons voordeel mee doen. Voor ons is zij een betrouwbare partner voor onze kwaliteit van dienstverlening!

‘Grote inzet en professionaliteit’

Frank Megens, eigenaar

Belvedair / Farm Food & Drinks

Petri heeft bij ons gewerkt van april 2008 tot september 2014! Zij was een allrounder en verrichte onder andere de volgende werkzaamheden: beheren van telefoon en mail verkeer, adequaat beheren van agenda, beheren van correspondentie, schrijven en beheren van notulen, creëren van formats, bewaken van standaarden, aanmaken en beheren van leveranciersdossiers, huisstijlbewaking, trendwatching, uitbouwen en onderhouden van internet, online kanalen en social media.

 

Petri hebben wij leren kennen als een gedreven en accurate medewerkster die haar werk altijd met grote inzet en professionaliteit heeft verricht. Voor haar collega’s was zij altijd vriendelijk en behulpzaam.

‘Doortastende dame’

Esther Weijmans, leidinggevende

PinkRoccade

Van 2000 tot en met 2002 heb ik samen met Petri gewerkt op het KlantOndersteuningsCentrum van PinkRoccade. In deze periode heb ik haar leren kennen als een nauwkeurige, accurate en doortastende dame. Petri aarzelde nooit om zaken onder de aandacht te brengen en was altijd proactief bezig met het aandragen van verbeteringen. Daarnaast weet zij andere mensen te motiveren en te stimuleren. Een aanwinst voor elk team.

Uniformiteit

Het ene personeelslid loopt in een blauwe broek en witte schoenen, de andere in een rode broek en gele schoenen. Je hebt twee verkopers in dienst; de ene sluit de ondertekening af met afdeling Verkoop en de ander met accountmanager. Hoe ziet je externe communicatie eruit? Allemaal het logo rechtsboven en hetzelfde lettertype of verschilt dit per document/medewerker? Mijn advies; tijd voor een handboek. Leg de huisstijl en huisregels vast en communiceer dit intern.