Meer dan 25 jaar ervaring. Dan heb je niet veel uitleg meer nodig.

Referenties

De hands-on, no nonsens mentaliteit van Add To Office Support heeft al tot vele positieve samenwerkingen geleid. Zowel grote als middelgrote bedrijven én kleine zelfstandigen behoren tot de clientèle. En naar volle tevredenheid!

‘Oog voor de ondernemer zelf

Martin Buijtels, eigenaar

The Dutch Wave

The Dutch Wave is een jong bureau van creatievelingen op het gebied van tuinontwerpers, landschapsarchitecten, Visual Artists en architecten. Add To Office Support heeft tijdens de start van ons bedrijf alle voorkomende backoffice zaken voor ons uitgevoerd.  We hebben een zeer fijne tijd gehad met Petri, het gaf me rust dat de backoffice geregeld was, daar waar het bedrijf in een behoorlijke transitie was. Ze onderscheidde zich met haar persoonlijke touche en het eigenaarschap met een oog voor de ondernemer zelf.

‘Ik zou Add To Office Support zeker aanraden’

Hans van de Ven, eigenaar

Boomkwekerij Hans van de Ven

Add To Office Support regelt onze administratieve dienstverlening en is een zeer prettige partner om mee samen te werken. Ze onderscheidt zich in betrouwbaarheid, een efficiënte snelle werkwijze  en innovatie.
Ik zou Add To Office Support zeker aanraden.

‘Een uitstekende understanding van de dynamiek in het klein-bedrijf ‘

Raymond van den Bos, finance manager

AVL Motion 

Add To Office Support verzorgde voor ons allerhande werkzaamheden op het gebied van office management, waaronder ook event organisatie. Petri heeft een uitstekende understanding van de dynamiek in het (klein-)bedrijf en dat werkte super.

‘Fijne samenwerking met persoonlijke aanpak en betrokkenheid’

Bram Bogers, eigenaar

Bram de Brillenman

We hadden al goede verhalen gehoord over Petri. Dat heeft me ertoe aangezet om contact op te nemen en er was vanaf het eerste moment een fijne samenwerking met een persoonlijke aanpak en betrokkenheid.

Add To Office Support heeft letterlijk alle administratieve taken voor ons uitgevoerd. Daarnaast ook overdracht naar de accountant, zodat de btw- en belastingaangifte gedaan konden worden.

De samenwerking is altijd heel fijn en daarnaast ook gezellig geweest, ik waardeer ook de open en eerlijkheid. Ontzettend bedankt voor jouw aanwezigheid en fijne hulp.

‘Jo Frost voor uitdagingen @kantoor’

Daniëlle Remy, eigenaar

Ne9eN

Petri, jij bent Jo Frost maar dan voor uitdagingen op kantoor! Super werk verzet, mooie basis gelegd waarmee wij verder kunnen.

‘Betrouwbare partner’

Nanny Landman, eigenaar

Health Factor Business

Petri biedt ons niet alleen administratieve ondersteuning, maar kijkt ook continu naar mogelijkheden om onze dienstverlening beter naar voren te laten komen in al onze communicatie. Zo heeft ze een handboek en template verzorgd voor onze rapportages waarin een vast stukje is opgenomen over onze dienstverlening. Dat is een prima tip, waar wij nu ons voordeel mee doen. Voor ons is zij een betrouwbare partner voor onze kwaliteit van dienstverlening!

Uniformiteit

Het ene personeelslid loopt in een blauwe broek en witte schoenen, de andere in een rode broek en gele schoenen. Je hebt twee verkopers in dienst; de ene sluit de ondertekening af met afdeling Verkoop en de ander met accountmanager. Hoe ziet je externe communicatie eruit? Allemaal het logo rechtsboven en hetzelfde lettertype of verschilt dit per document/medewerker? Mijn advies; tijd voor een handboek. Leg de huisstijl en huisregels vast en communiceer dit intern.