Vieren @YourOffice

Ik vind het altijd weer een feest om de backoffice en het officemanagement van opdrachtgevers te structureren en organiseren. Hoewel ik daarbij altijd vooruit kijk, blik ik nu toch even terug. Want deze maand bestaat Add To Office Support vier jaar. En dat wil ik graag met u vieren ….

In 2014 zette ik de stap om na 25 jaar werknemerschap als ZP’er (zelfstandige professional) verder te gaan. Ik wilde mijn kennis en ervaring inzetten om de backoffice en het officemanagement van het kleine mkb te structureren. Daarmee geef ik deze bedrijven een stevige basis om te kunnen groeien en bloeien. Ik wist toen nog niet dat ikzelf als ZP’ er ook tot groei en bloei zou komen!

Wat ik wél wist?

Dat de kleine mkb’er vaak niet toekomt aan het structureren van bedrijfsprocessen, terwijl dat wel veel tijd én geld oplevert. Juist dat is de afgelopen vier jaar mijn toegevoegde waarde gebleken!

Vier diensten
Add To Office Support voegt waarde aan jouw bedrijf toe door je van van A tot Z te ontzorgen: van een helpende hand tot en met het structureren en professionaliseren van de backoffice en het officemanagement. Daardoor kun jij helemaal focussen op je core business! Ik voeg waarde aan jou bedrijf toe door te

  1. structureren + realiseren
    Je boekt tijdwinst door je backoffice goed te structureren en organiseren.
  2. adviseren + implementeren
    Je legt een stevige basis voor groei door je backoffice efficiënter in te richten.
  3. professionaliseren + digitaliseren
    Digitaliseren en je software optimaal benutten geeft je veel tijd en ruimte om te focussen op je core business.
  4. organiseren + beheren
    Gun jezelf meer tijd en ruimte door het praktisch officemanagement en relatiebeheer aan een freelance professional over te laten.

 

toegevoegdewaarde@youroffice?
Op mijn website lees je hoe ik waarde aan jouw bedrijf kan toevoegen. Maar dit voorbeeld maakt je al veel duidelijk.

  1. Dit kan beter ….
    Drie jaar na de succesvolle start van een klein bedrijf groeit het werk de eigenaar een beetje boven het hoofd. Overdag worden klanten bediend en in de avonduren worden offertes gemaakt, de administratie gedaan, mails beantwoord en facturen opgesteld. Kortom: te veel werk en te weinig tijd. Maar de vraag is of een officemanager aannemen wel nodig en betaalbaar is.
  2. Handen uit de mouwen
    Ik heb samen met de eigenaar afgesproken om freelance de ontstane achterstanden in backoffice en relatiebeheer weg te werken. Dat geeft me meteen de gelegenheid om te analyseren hoe het werk beter georganiseerd kan worden. Goed agendabeheer, duidelijke archivering en vastleggen van werkafspraken blijken gouden tips om het werk ‘achter de schermen’ sneller en soepeler te laten verlopen.
  3. Basis voor de toekomst
    Daarna was de weg vrij om een stevige basis voor de toekomst te leggen. Ik stelde een plan van aanpak op om de facturering te digitaliseren, het relatiebeheersysteem te automatiseren

 

Vier je met me mee ?
Add To Office Support voegt waarde toe omdat ik altijd maatwerk lever. Benieuwd wat ik voor jou kan doen? Dat leg ik graag uit bij een kop koffie. En in oktober en november 2018 neem ik wat lekkers voor je mee. Ik heb immers wat te vieren!